Sunday, June 28, 2015

Ku Tak Pantas Di Syurga

Assalamualaikum..
Happy 11th Ramadhan.



Sudah terlalu banyak
Dosa yang telah aku lakukan
Tuhan, ampuni aku.

Berlinang air mata
Bila ku sebut namaMu
Tuhan bergetar hatiku

Ku... telah lama lupakanMu
Gelap hati
Gelap jiwa
Gelapnya hidupku

Ku tak pantas disyurga
Namu ku takut pada neraka
Aku hanya manusia penuh dosa

Tuntunlah aku dan bimbinglah aku 
Dijalan redhaMu
Beri aku kesempatan 
'tuk menjadi yang lebih baik. 

Andaikan saja dapat ku putarkan kembali
Aku ingin didekatMu
Betapa pedih siksa yang telah Kau janji
Tuhan, maafkanlah aku

Ku... telah lama lupakanMu
Gelap hati
Gelap jiwa
Gelapnya hidupku

Ku tak pantas disyurga
Namu ku takut pada neraka
Aku hanya manusia penuh dosa

Tuntunlah aku dan bimbinglah aku 
Dijalan redhaMu
Berikan kasihMu
Berikan cintaMu


#ThisSongMakeMeCryLikeRain
#HappyBreakFast 

No comments:

Post a Comment