Saturday, March 22, 2014

Tetap menunggu...


Assalamualaikum.

Entry ni, aku just nak share my favourite song (buat masa ini) iaitu Tetap Menunggu song by Nomad. Aku suka banyak lagi sebenarnya. Tak terhitunglah. Tapi buat masa sekarang, hati aku tangkap cintan-cintun dengan lagu ni tambah-tambah lagi lagu ni Ost for Love You Mr.Arrogant drama. Btw, drama ni main tahun lepas lagi, tapi aku baru je tengok. Hehe. Sekali tengok terus tangkap cintan jugak dengan Hero and Heroin in this drama. So awesome. 

This cover Love You Mr. Arrogant.

Okay, Stop talking about this drama. Kembali pada tajuk asal. Haha. Aku tak tahulah, lagu ni macam ada sentimental value sikit pada hati aku ni. Makna lagu ni kenalah jiwa aku yang giler-II nie. Haha.Ceh! Poyo!. Aku tak tangkap cintan lagi ya. <peace>. By the way, tak ada orang pun yang hendak aku nantikan tu. :P Banyak mende lagi yang perlu aku nantikan such as kejayaan and perkara aku nantikan sangat duit yang baik untuk travelling. Haha. Sebagai buktinya, sila scroll ke bawah..

*Betapa singlenya aku. <3



Jom, layan lirik lagu ni sikit. >.<

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir
Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu..

Enjoy this song.


Sumber utama:
#Youtube.
#Pakcik Google.

2 comments: