Sunday, September 4, 2016

Hello SEM 3

Assalamualaikum and hai..

Hari ini pi daftar kolej kediaman, esok dah start dah kelas. Maka ini, habis lah cuti sebulan setengah. :( #nakcutilagi. Cepat sangat masa berlalu. Sekarang ni, aku duk sem 3 dah, tahun kedua. Pejam celik pejam celik, dah setahun aku hadap hidup as a mahasiswi. Macam-macam perkara aku tempuh untuk tahun pertama. Berhempit dalam bas, kejar bus, hidup ber'roomates, jumpa macam-macam karenah manusia, macam-macam lagi lah. 

Untuk sem ini dan akan datang, aku tak tahu lagi apa yang aku akan tempuh, apa yang aku akan hadap. Aku berharap aku dipertemukan dengan orang-orang yang baik, suasana yang menyenangkan dan kalau ada ujian pun, aku dapat handle dengan baik.

Wishes aku untuk sem ini:

1. Be a person yang menyenangkan bukan menyusahkan (always)
2. Dapat roomates, teamwork, groupmate yang baik
3. Result oke. Not oke but dean. InsyaAllah. 
4. Sabar dengan karenah orang
5. Jejalan
6. Be on time.
7. Make a lot of friends.
8. Be a volunteer. Join bebanyak program.

Wishes me luck. Doakan yang baik-II untuk aku. 


No comments:

Post a Comment