Thursday, July 16, 2015

Happy Sweet Twenty, Cik Dee

Assalamualaikum..

Happy birthday..
Selamat Hari Jadi..



Oh Yeah! I'm already twenty. Alhamdulilah. 
Tak sangka rasanya, dah 20 tahun hidup atas muka bumi ni. #Peace.
I have an awesome family.
I have a lot of kind-and-happy friends.
I have a nice relationship with people who surrounding me.
Sangat sangat berterima kasih dengan Allah for giving me all that!

 My wishes! Aku sangat-sangat berharap all of my resolutions come true. Biar lambat asalkan semua yang aku nak tercapai. InsyaAllah. Banyak benda yang aku nak buat dalam hidup ini. Semakin meningkat usia aku semakin banyak perkara yang aku nak buat. Kalau nak listkan perkara yang aku buat tu memang tak cukup dakwah pen!. #kononlahsangat. Harap-harap semuanya akan tercapai. But I never forget "Aku yang merancang Tuhan menentukan," :)

Tahun ini aku gedik sikit nak hadiah, tahun sebelum ni okey je tak ada hadiah.
Aku just nak result UPU say "Tahniah, anda ditawarkan belajar di U blabla dengan course blabla." Itu je hadiah yang aku nak tahun ni. Yang lain aku taknak. Kalau aku dapat tu, hadiah yang the best untuk tahun ni. :)

Terima kasih to a lot of people who wishes and doa for me. May Allah bless you. May Allah love you always. Doakan aku selalu. Your doa is the best-awesome gift for me. :)

Happy birthday to you, Cik Dee!
May Allah sayang you always!


No comments:

Post a Comment