Saturday, July 25, 2015

Happy Syawal 2015

Assalamualaikum..

Raya kan sebulan, jadi tak terlambat lagi kan untuk aku wishes Selamat Hari Raya kat mereka yang sudi baca, sudi singgah kat blog aku yang tak seberapa nak giat update ni. Aku nak minta maaf kalau sepanjang hangpa tetiba guna hangpa duk singgah kat blog aku nie, hangpa ada terasa dengan ayat-ayat aku ke, apa ke. Aku minta maaf ya.

Dan tak lupa juga yang duk ngumpat dari segi positif or negatif kat aku semasa hangpa datang melepak-lepak kat blog aku, aku maafkan. 0-0 ya. :) #MulakanHidupBaru.

Raya tahun ni, best sangat sebab semua orang ada. 

My big family.


Kesian kat mak aku, she still not ready but my sis already click the monopod button. 
 Happy Syawal, readers.
Happy Puasa Enam
Happy Rumah Terbuka
Happy Malay Food. 

Sayang Awak Semua. 

No comments:

Post a Comment