Saturday, January 31, 2015

30 minit kat sekolah.

Assalamualaikum and hai.

Hari khamis lepas, aku dengan kawan-II aku pergi sekolah. 
Sumpah!, rindu sangat-II kat sekolah, kelas, cikgu-II yang super double sporting.
Stay kat sekolah lebih kurang 30 minit, otak aku mampu terbayang semua kenang kat sekolah tu. Terubat rindu. 

Yes, aku dah tak boleh dah jadi budak sekolah even aku nak sangat pergi sekolah balik. *peace. haha  tapi aku still ada ingatan yang mampu bawa aku ke alam persekolahan.
Tuhan, jangan tarik ingatan aku about school. Uwaa, I miss all of my moment at school. :'(

Candid Photo.
Nani + cikgu Hasnah. + cikgu Latifah + cik dee + Alia. 
Kawan-II form 6
Alia + Irah + Cik Dee + Nani. 
Takkan pernah penat untuk belajar.
Wish me luck. :)
Serius!. Zaman persekolahan adalah zaman yang sangat-II best, amazing and wonderful. :) 
Doakan aku semoga aku berjaya di dunia dan akhirat. :) 

No comments:

Post a Comment