Tuesday, January 6, 2015

Kau gemuk, kau comel.

Assalamualaikum and Hai,
My silent reader. 

Hello orang-II gemuk, chubby di luar sana termasuklah aku. Haha. 
I'm chubby person but I'm comel. Kikiki

Haa, datang sini, datang sini. Meh, dengar lagu ni. Khas untuk perempuan chubby di luar sana. After you listen this song, kau rasa diri kau BEGITU BERHARGA. iklan Loreal jap. :P 

Taraaa. Aku mempersembahkan.
 Awak dengar ya, awak dengar ya. 


Aku tak tahu sape menulis lirik ni, Aku tak tahu siapa penyanyi asal lagu ni. Aku tak tahu bila lagi lagu ni wujud tapi apa yang aku tahu, semalam aku duk search lagu best-II dalam YouTube, terjumpa lagu ni. Wah. muka aku asyik duk tersengih je duk dengar lagu ni. Haishhh. Oh sayang walaupun kau gemuk, kau gemuk kau comel.~~~

Meh, karok sekali lagu ni kat rumah masing-II. :) 

Oh sayang 
walaupun kau gemuk,
kau gemuk KAU COMEL.

walaupun kau gemuk,
kau gemuk KAU COMEL.

Biarpun beribu gadis di sisiku,
Di dalam visiku hanya ada kamu,
Sungguh aku rindu untuk bertemu 
dengan dirimu,
si lemak tepu, 

Renungan matamu buat aku berdebar,
Langkahmu membuat bumiku bergegar,
Usahlah kau bimbang, 
Usahlah kau gentar,
sebesar-besar tubuhmu,
Cintaku lagi BESAR

Oh mamaku berpesan, 
Jangan kau tinggalkannya, 
Hanya kerana berat badan dan paras rupa, 

Oh takkan ku tergoda pada yang lebih menawan,
Cuz even though she's a fatty,
but she is my fatty bambam,

Oh sayang 
walaupun kau gemuk,
kau gemuk KAU COMEL.

walaupun kau gemuk,
kau gemuk KAU COMEL.

Tak mampu bernafas,
Dalam pelukanmu buat aku lepas,
Tapi percayalah,
Setiap incimu sempurna,
Dari atas ke bawah,

Oh mamaku berpesan,
Jangan kau cari yang lain,
Perasaan perempuan jangan kau buat main,

Oh takkan ku tergoda pada yang lebih menawan,
Cuz even though she's a fatty,
but she is my fatty bambam,

Aku tak ambil port sangat dengan bait-bait lirik lain,
tapi yang lirik ini,
Oh sayang walaupun kau gemuk,kau gemuk KAU COMEL.
Aku ambil port kat lirik ni. Cun giler kot. 

Sometimes, masalah kegemukan yang dialami kat segelintir perempuan, menjadikan mereka tidak confident or kurang confident include me.
Nak bercakap dengan orang pun, still malu-II, and rasa rendah diri.

Sekarang, masalah ni, aku dapat atasi dah sikit-II.
Gemuk tetap gemuk, 
Tapi cuba fikir, I'm chubby person but i'm have a good confident. 
Bila aku fikir macam tu, Alhamdulilah, I'm becoming a confident person.
Aku boleh bercakap dengan rakan-II aku, cikgu-II aku, junior-II aku dan orang yang aku tak kenal dengan baik tanpa rasa malu dan rendah diri. 

Kadang-II, ada tu sebab gemuk, dia rasa rendah diri nak berkawan, and maybe nak berkomunikasi dengan classmates dia pun, dia tak berani. (Aku tak adalah sampai macam tu, aku still boleh gelak sakan doe,)

Jadi, untuk perempuan chubby-II kat sana, just think, walaupun aku gemuk, aku gemuk, aku comel. Haha. jangan fikir orang lain, All people always judge you. But just think like that and you'll happy. Taknak rendah diri. Taknak malu-II. 

Enjoy this song. Very-II perh!. 

I'm chubby person but I'm .......... :) (Positive thinker)


2 comments:

  1. hahaha,, xpasal pasal lagu jadi cam ni.. terbaik..
    jemput singgah blog Aiz.. ^_^
    http://aizfaizi.blogspot.com/

    ReplyDelete