Saturday, January 31, 2015

Online Shop: Nile.com.my

Assalamualaikum and Haii.

Nak buat online shop review sikit malam nie. :)
Ini aku punya second (yang first pun beli kat Nile jgk) beli barang secara online.  Aku ni susah sikit nak percayakan orang. Jadi aku kurang berminatlah nak beli online ni tapi selepas aku beli kat Nile.com.my nie. Level confident aku nak beli online semakin meninggi dan rasa nak beli online lagi dan lagi. . Haha.

Serius!. Barang kat Nile, semua cantik-II, dan yang paling penting MURAH.
Sumpah makan satay 30 cucuk, memang murah. Hee.

Kalao anda-II yang ingin membeli belah di Nile. Korang beli lah sampai cukup RM100++. Boleh free postage. Korang ajaklah kawan-II korang beli sekali.

Hari tu, aku beli barang kat Nile pun. Aku ajak 2 kawan beli jugak kat Nile. Dorang shopping sakan giler. Aku beli sepasang kasut je. Lagi 2 kawan aku tu beli banyak, 3 barang satu kepala. 2 kepala, 6 barang. Beli punya beli, harga semua RM100++. So, kalau dah 100++, boleh dapat free postage. :)

Antara barang yang kawan aku beli. 

Ini sneaker shoe aku. 
Aku beli sneaker shoe je. Aku sangat-II gilerkan sneaker shoe. Banyak pilihan yang aku boleh beli sneaker kat Nile. Macam-II jenis ada. Pengalaman  dua kali aku beli sneaker shoe kat Nile. Sangat-II puas hati. Sangat-II best pakai, selesa je. Rasa nak beli lagi je. Heee.
So, untuk korang yang gilerkan sneaker shoe macam aku dan tercari-cari sneaker shoe yang murah-II, korang belilah kat Nile. Belum cuba belum tahu kan.

Kat Nile juga, ada jual macam-II, bags, shoe, clothes, books, accessories, etc. :)  Korang boleh pilih mengikut citarasa masing-II.

Btw,
Sekarang ni, Nile tengah buat promosi sempena Chinese New Year 2015, free postage RM48++ tapi untuk barang-II tertentu, kalao korang nak tahu lebih lanjut. Korang layari sendirinya website Nile.com.my

So, selamat membeli. :) 

No comments:

Post a Comment